FAQ

Фирмени профили

  1. Не мога да намеря профил, който сте ми изпратили. Как да получа негово копие, без да бъде таксувано?
    Моля, проверете доставените профили в секцията „Моят профил“, както и за имейли получени от ICAP. Ако не намирате профила, моля свържете се с нашия отдел за Обслужване на клиенти на customercare-bg@icap.bg.
  2. Направих поръчка за бизнес профил, но не получих нищо. Какво да направя?
    Моля, проверете доставените профили в секцията „Моят профил“, както и за имейли получени от ICAP. Ако не намирате профила, моля свържете се с нашия отдел за Обслужване на клиенти на customercare-bg@icap.bg.
  3. Забравих да направя заявка за актуализация при прегледа на фирмения профил. Какво да направя?
    В рамките на същия календарен ден на поръчката за фирмен профил, можете да го отворите от секцията „Моят профил“ и бутонът за заявка на актуализация ще бъде активен. След изминаването на този период, ако желаете актуализация, трябва да поръчате нов профил.
  4. Как мога да разбера от кога е последната актуализация на фирмения профил?
    На страницата за преглед на профила, горе в дясно, под името на компанията се намира датата на последна актуализация.

Система за бързо известяване при промени

  1. Когато избера профил с известяване при промени, за кои елементи от профила получавам известия?
    Системата за известяване при промени е свързана със съдържанието на всеки тип профил, който е избран. За допълнителна информация, моля свържете се с нашия отдел за Обслужване на клиенти на customercare-bg@icap.bg.
  2. Забравих да направя заявка за известия при прегледа на фирмения профил. Какво да направя?
    В рамките на същия календарен ден на поръчката за фирмен профил, можете да го отворите от секцията „Моят профил“ и бутонът за заявка на известия ще бъде активен. След изминаването на този период, ако желаете известия, трябва да поръчате нов профил.

Обща информация

  1. Как да получа достъп до онлайн платформата ICAPB2B?
    Платформата ICAP B2B достъпна само с абонамент, чрез договор за предоставяне на услуги с ICAP Bulgaria. За получаване на парола за достъп, моля свържете се с нашия отдел за Обслужване на клиенти на customercare-bg@icap.bg.
  2. Забравих паролата за достъп в платформата. Какво да направя?
    В екрана за вход в платформата се намира бутон „Забравена парола“. След като попълните нужните полета и изпратите заявката, ще получите от ICAP нова парола.